ROLLING. Моніторинг електоральних орієнтацій населення України. Хвиля 1.
Моніторинг електоральних орієнтацій населення України
- Роллінгове дослідження передбачає проведення УСТАНОВЧОГО опитування та постійне (похвильове, за рівні проміжки часу) оновлення бази даних опитування шляхом заміни частини даних на більш «свіжі»: додавання певної кількості «нових» анкет та вилученні такої ж кількості «старих».
- Хвиля роллінгу – часовий проміжок збору «нових» даних для оновлення бази.
- Тривалість хвилі та обсяг оновлення даних базуються на гіпотезах щодо динаміки показників, які досліджуються.
- Кожна хвиля роллінгу реалізується на однакових за своїми параметрами вибірках респондентів, при цьому самі респонденти у вибірці кожного разу нові.
- Вибірка кожної хвилі роллінгу є зменшеною копією загальної вибірки.
- При формуванні вибірки підбираються випадкові респонденти з визначними характеристиками (зв’язана квота: область – тип населеного пункту – стать – вікова група), які не брали участь в інших опитуваннях та попередніх хвилях опитування.
ЯК:
Особисте інтерв’ю з респондентом за стандартизованою анкетою. Опитування за місцем проживання, маршрутний метод відбору з застосуванням квоти на останньому етапі для забезпечення отримання репрезентативних даних за основними соціально-демографічними характеристиками.
ХТО:
Доросле населення України віком від 18 років і старше, контроль квоти по зв’язаних параметрами:
- область проживання (25 територіально-адміністративних одиниць: 24 області, Київ)
- типорозмір населеного пункту (7 типів)
- вік (4 вікові групи)
- стать
ТОЧНІСТЬ:
- Стандартна помилка / відхилення за даними для вибірки 2000 респондентів складе +/- 1,2-2,2%
- Розмір вибірки дозволяє проводити аналіз даних в розрізі основних соціально-демографічних груп населення, соціально-економічних регіонів (5).


Новини у Вашій пошті
Ми надсилаємо тільки найважливіші новини, не частіше 1 разу в місяць