Порівняння соціально-демографічних портретів виборців різних кандидатів
Екзит-пол телеканалів “112 Україна” та “NewsOne” проведений спільно Інститутом соціальних досліджень та консалтингу SORA(Австрія) та Центром “Соціальний моніторинг” (Україна). Опитування понад 29 500 виборців на виході з 500 виборчих дільниць в день виборів Президента України 31 березня 2019 року.
На 250 виборчих дільницях опитування виборців в день виборів проводилося методом самозаповнення міні-анкет (імітувалася процедура таємного голосування) респондент самостійно відмічав за якого з кандидатів він проголосував та самостійно надавав інформацію щодо основних соціально–демографічних характеристик.
Ще на 250 виборчих дільницях опитування виборців проводилося методом персонального індивідуального інтерв’ю: респондент відповідав на запитання інтерв’юера (за якого з кандидатів він проголосував, інформував про свій соціально–демографічний стан та відповідав на запитання щодо можливого вибору в другому турі).


