Перейти до основного вмісту
Центр «Соціальний Моніторинг» Центр соціологічних досліджень в Україні
Наші проекти

Порівняння соціально-демографічних портретів виборців різних кандидатів

Екзит-пол телеканалів “112 Україна” та “NewsOne” проведений спільно Інститутом соціальних досліджень та консалтингу SORA(Австрія) та Центром “Соціальний моніторинг” (Україна). Опитування понад 29 500 виборців на виході з 500 виборчих дільниць в день виборів Президента України 31 березня 2019 року.

На 250 виборчих дільницях опитування виборців в день виборів проводилося методом самозаповнення міні-анкет (імітувалася процедура таємного голосування) респондент самостійно відмічав за якого з кандидатів він проголосував та самостійно надавав інформацію щодо основних соціально–демографічних характеристик.

Ще на 250 виборчих дільницях опитування виборців проводилося методом персонального індивідуального інтерв’ю: респондент відповідав на запитання інтерв’юера (за якого з кандидатів він проголосував, інформував про свій соціально–демографічний стан та відповідав на запитання щодо можливого вибору в другому турі).

Новини у Вашій пошті

Ми надсилаємо тільки найважливіші новини, не частіше 1 разу в місяць