Другий тур: стартові позиції кандидатів (частина 3: перетоки голосів)
Екзит-пол телеканалів “112 Україна” та “NewsOne” проведений спільно Інститутом соціальних досліджень та консалтингу SORA (Австрія) та Центром “Соціальний моніторинг” (Україна). Опитування понад 29 500 виборців на виході з 500 виборчих дільниць в день виборів Президента України 31 березня 2019 року.
На 250 виборчих дільницях опитування виборців в день виборів здійснювалося методом персонального індивідуального інтерв’ю: респондент відповідав на запитання інтерв’юера:
- за якого з кандидатів він проголосував,
- надавав інформацію про основні соціально–демографічні характеристики (стать, вік, рівень освіти, соціальний статус)
- відповідав на запитання щодо можливого вибору від час другого туру.
Перетік голосів від кандидатів: перший-другий тур
Новини у Вашій пошті
Ми надсилаємо тільки найважливіші новини, не частіше 1 разу в місяць