Перейти до основного вмісту
Центр «Соціальний Моніторинг» Центр соціологічних досліджень в Україні
  • Укр
Наші проекти

Другий тур: стартові позиції кандидатів (частина 2: територіально-поселенська структура)

Екзит-пол телеканалів “112 Україна” та “NewsOne” проведений спільно Інститутом соціальних досліджень та консалтингу SORA (Австрія) та Центром “Соціальний моніторинг” (Україна). Опитування понад 29 500 виборців на виході з 500 виборчих дільниць в день виборів Президента України 31 березня 2019 року.

На 250 виборчих дільницях опитування виборців в день виборів здійснювалося методом персонального індивідуального інтерв’ю: респондент  відповідав на запитання інтерв’юера:

  • за якого з кандидатів він проголосував,
  • надавав інформацію про основні соціально–демографічні характеристики (стать, вік, рівень освіти, соціальний статус)
  •  відповідав  на запитання щодо можливого вибору від час другого туру.

Відповіді на запитання:
«ЗА КОГО ВИ ПРОГОЛОСУЄТЕ ЯКЩО В ДРУГОМУ ТУРІ  БУДУТЬ В. ЗЕЛЕНСЬКИЙ –  ТА П. ПОРОШЕНКО?», %*

*За результатами опитування 15 179 респондентів на виході з 250 виборчих

Новини у Вашій пошті

Ми надсилаємо тільки найважливіші новини, не частіше 1 разу в місяць